קידום אתרים

 

אף אחד שבנה אתר והשקיע בו זמן, מחשבה,מאמץ ובעיקר כסף לא רוצה להגיע למצבבו הוא משקיע ולו עוד שקל אחד אם אין ברירה. אנשים בונים אתר אינטרנט במטרה להתחיל לראות רווחים בכדי כמובן להחזיר את ההשקעה ובכדי שהאתר יתחיל לעבוד בשבילו. בונים על אתר אינטרנט שיעשה את עבודת ההסברה של פוליטיקאי המגיש מועמדותו לבחירות, בונים על אתר אינטרנט שימכור מוצרים און ליין, בונים על אתר אינטרנט שייתן לגולשים מידע על חברה זו או אחרת שבאמצעותו האדם יהפוך ללקוח קבוע ו/או אף למנוי אבל בכדי שכל אלו יתקיימו - חייבים להביא בחשבון את המודל של קידום אתרים.

 

הרי ללא קידום אתרים איש לא ימצאאת האתר שלכם- הוא בגדר מחט בערימת... יש כל כך הרבה אתרים ובכל יום מתווספים עוד ועוד אתרים חדשים לרשת העולמית וכן לרשת המקומית. אין מנוס. האינטרנט הפך להיות צומת פקוקה עד לעין שיעור ולכן יש שם מעין פקח תנועה. מנועי החיפוש הם השוטרים המנהלים את הצמתים באינטרנט - מנועי החיפוש באינטרנט הם אלו ששולחים את הגולשים דווקא לאתרים מסוימים ולא לאתרים אחרים. לכן נדרשת עבודה מאומצת בערוץ של קידום אתרים.

 

קידום אתרים - יש חברות מצוינות בתחום:

אם תקישו את הצירוף קידום אתרים בגוגל ישראל (בעברית) תגלו עמודי תוצאות רבים בכל אחד יפרשו בפניכם שמות של חברות קידום אתרים חדשות כוותיקות המציעות לכם מבצעים ותנאים אטרקטיביים בכדי שתאפשרו להן לדקם לכם את האתר. הצורך של השוק במקדמי אתרים מקצועים הביא לפתיחתם של קורסים, סדנאות וימי עיון בתחום של קידום אתרים ומקדמי אתרים רבים אף הרימו את הכפפה ופתחו חברות העוסקות בנישה של קידום. חברות המציעות שירותי קידום אתרים לחברות פרטיות, ארגונים חברתיים, תנועות פוליטיות, אתרי סחר אלקטרוניים ועוד.


קידום אתרים - יש עצמאים שיכולים לעבוד בשבילך סביב השעון:

יש מקדמי אתרים מקצועיים אשר סיימו קורס קידום אתרים או שלמדו לבדם את רזי המקצועוהם מציעים שירותי קידום תמורת אחוזים מההצלחה העתידית של האתר. המודל הזה הוא מודל מאוד משתלם שכן החברה איננה צריכה לקלוט עובד, לשלם לו שכר ותנאים אלא היא מעבירה את הטיפול באתר, ברמה של קידום אתרים מקצועי, לידיו של מומחה לקידום אתרים והיא משלמת לו רק אחרי שיש תוצאות מוכחות ורק בהתאם להכנסות של האתר או לפי יעדים (על כל גולש חדש שנכנס לראשונה לאתר).


קידום אתרים - ניתן לקחת מומחה קידום אתרים לעבוד בחברה עצמה:

כאשר חברה מתפרנסת בעיקר מהמודל של מכירות והפצה באינטרנט מן הסתם האתרהופך להיות הערוץ המסחרי הראשי. כאן כבר יש צורך בניהול קמפיין אגרסיבי ביותר של קידום תארים. חברות אשר עובדות במודל זה מעדיפות ובצדק לשכור את השירותים של מקדמי אתרים במשרה מלאה כך שהם יעסקו בקידום אתר הבית, קידום אורגני, קידום קמפיינים ממומנים, שיתופי פעולה וחילופי קישורים וכל דבר אחר שניתן לקדם את אתר החברה באמצעותו.